خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان

ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

خانه سالمندان یارین

ب

خانه سالمندان یارین

خانه سالمندان محیطی میباشد که به لحاظ فیزیکی، به لحاظ مراقب و خدماتی که ارائه می شود استاندارد های مشخصی وجود دارد که این استانداردها هم باید بر طبق اصول باشد. مهم ترین این استاندارد ها برای خانه سالمندان فضای مناسب، تعداد مراقب کافی و تغذیه مناسب، فعالیت جسمی و ذهنی کافی سالمند است و باید توجه داشت که در این خانه سالمندان ارتباطات اجتماعی سالمند با خانه و جامعه قطع نمی شود.
خانه سالمندان یارین دارای کادری مجرب و متخصص میباشد،این مرکز در سال ۱۳۹۴ با الطاف الهی و تکیه بر دانش و نیروی جوان تاسیس گردید. اهداف کلی مرکز سالمندان یارین ارتقاء سطح سلامت سالمندان و بهبود کیفیت این عزیزان است که این اهداف کلی دارای زیر مجموعه های گوناگونی است، این مرکز با فراهم آوری تمام امکانات مورد نیاز برای یک زندگی ایده آل شرایط مناسبی را برای سالمندان و خانواده های عزیز آنها مهیا کرده است و با دیدگاه صرفا نگهداری سنتی در خانه سالمندان به شدت مخالف بوده است و این مرکز راهی دوطرفه به سمت منزل و بیمارستان قرار داده است بطوریکه حد فاصل میان بیمارستان تا منزل بوده است به این ترتیب که بیماران ترخیصی از بیمارستان که دوره ی نقاهت خود را سپری می کنند به جای سکونت در منزل در آسایشگاه سالمندان یارین از تمامی امکانات توانبخشی بهره برده و آماده ی بازگشت به کانون خانواده می شوند.

آسایشگاه سالمندان

این مرکز در سال ۱۳۹۴ با الطاف الهی و تکیه بر دانش و نیروی جوان تاسیس گردید. اهداف کلی مرکز سالمندان یارین ارتقاء سطح سلامت سالمندان و بهبود کیفیت این عزیزان است که این اهداف کلی دارای زیر مجموعه های گوناگونی است، این مرکز با فراهم آوری تمام امکانات مورد نیاز برای یک زندگی ایده آل شرایط مناسبی را برای سالمندان و خانواده های عزیز آنها مهیا کرده است و با دیدگاه صرفا نگهداری سنتی در آسایشگاه سالمندان به شدت مخالف بوده است و این مرکز راهی دوطرفه به سمت منزل و بیمارستان قرار داده است بطوریکه حد فاصل میان بیمارستان تا منزل بوده است به این ترتیب که بیماران ترخیصی از بیمارستان که دوره ی نقاهت خود را سپری می کنند به جای سکونت در منزل در این مرکز از تمامی امکانات توانبخشی بهره برده و آماده ی بازگشت به کانون خانواده می شوند. شایان ذکر است آسایشگاه سالمندان یارین امکانات نگهداری و توانبخشی سالمندان نیازمند به آی سی یو را نیز دارد و با اتاق درمان پذیرای سالمندان دچار مشکلات خطیر سلامتی نیز هست.  در قسمت نگهداری و توانبخشی شبانه روزی با سوئیت های مجهز به تمامی امکانات رفاهی پذیرای سالمندان عزیز است، و با داشتن تکنیک تخصصی فیزیوتراپی تحت نظارت و ویزیت متخصص طب فیزیکی خود را از سایر مراکز متمایز مینماید.

خانه سالمندان با دارا بودن استخر، سونا، جکوزی و کلنیک آب درمانی تنها مرکز دارای کلینیک آب درمانی بوده و این خدمات زیر نظر مستقیم پزشک متخصص طب فیزیکی برای حرکات اصلاحی و تربیت بدنی صورت می گیرد. شایان ذکر است خانه سالمندان یارین دارای باشگاه ورزشی مناسب برای سالمندان عزیز بوده تا در ادامه ی زندگی کمبودی احساس نکنند. غذاهای تبخ شده در این خانه سالمندان با مواد اولیه تازه و به صورت کاملا بهداشتی و صنعتی تهیه می شود، رژیم های بیماران با نظر کارشناس تغذیه و برای سالمندان مختلف متفاوت است.آسایشگاه سالمندان یارین در سال ۱۳۹۴ با الطاف الهی و تکیه بر دانش و نیروی جوان تاسیس گردید. اهداف کلی مرکز سالمندان یارین ارتقاء سطح سلامت سالمندان و بهبود کیفیت این عزیزان است که این اهداف کلی دارای زیر مجموعه های گوناگونی است، این مرکز با فراهم آوری تمام امکانات مورد نیاز برای یک زندگی ایده آل شرایط مناسبی را برای سالمندان و خانواده های عزیز آنها مهیا کرده است و با دیدگاه صرفا نگهداری سنتی در خانه سالمندان به شدت مخالف بوده است و این مرکز راهی دوطرفه به سمت منزل و بیمارستان قرار داده است بطوریکه حد فاصل میان بیمارستان تا منزل بوده است به این ترتیب که بیماران ترخیصی از بیمارستان که دوره ی نقاهت خود را سپری می کنند به جای سکونت در منزل در آسایشگاه سالمندان یارین از تمامی امکانات توانبخشی بهره برده و آماده ی بازگشت به کانون خانواده می شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت بت اسپات