خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان

ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

اصول سئو محتوای سایت

ب

اصول سئو محتوای سایت

یکی از مهم ترین بخش های بهینه سازی سایت ، رعایت اصول سئو محتوا سایت می باشد. تا آنجا که به سئو مربوط می شود ، محتوا نقش مهمی در ارتقا یا افت وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل دارد و محتوای منحصر به فرد اصلی ترین برنامه و استراتژی در سئو است. تمام روش ها و تکنیک های سئو ، تنها در صورتی موثر هستند که بتوانید محتوای جدید و خوبی را تولید کنید.

انطباق با خواسته های گوگل  می تواند رتبه سایت شما را بهبود دهد. اما روش های سیاه و سعی در دور زدن گوگل می تواند منجر به جریمه سایت شود. روش های کلاه سیاه ، که به منظور فریب موتور جستجو استفاده می شوند ، توسط الگوریتم های گوگل خیلی سریع شناسایی می شوند. بهترین اقدام ، انجام سئو طبق قوانین گوگل است.

رعایت چه نکاتی در سئو محتوا اهمیت دارد؟

برخی از سایت ها ، مطالب و محتوای جدیدی را تولید می کنند ، اما تغییری در بازدید آنها ایجاد نمی شود. در انتشار محتوا ۲ بخش مهم وجود دارد. یکی تولید محتوا و دیگری سئو محتوا. زمانی که شما یکی مطلب یا مقاله جدید را نوشتید ، وقت آن می رسد که با رعایت نکاتی که مربوط به اصول سئو می شود ، رتبه صفحه را در گوگل ارتقا دهید و آن را به کاربران بیشتری معرفی نمایید.

در صورت هرگونه سوال ، مشاوره های سئو ، آموزش ، بررسی رایگان سئو سایت با وب سایت سئوبهینه seobehine.ir درارتباط باشید.

در اینجا ۸ مورد از اصول سئو محتوا را توضیح داده ایم. رعایت نکات زیر اهمیت بسیاری در موفقیت محتوای نگارش شده دارد:

اصول سئو محتوا

درج کلمه کلیدی در عنوان

کلمه کلیدی در عنوان حتما باید درج شود. بهتر است که عبارات کلیدی حتما در ابتدای عنوان محتوا درج شود. این کار علاوه بر اینکه به درک بیشتر موتورهای جستجو از محتوای صفحه کمک می کند ، در افزایش نرخ کلیک و جلب توجه کاربران نیز تاثیر دارد. در دوره های آموزش سئو که توسط شرکت سئوبهینه برگزار می شود ، بر سئو عنوان محتوا و ایجاد تایتل سئوبیس تاکید زیادی داریم. درواقع اولین بخش از هر صفحه که توسط کاربران در گوگل دیده می شود ، عنوان محتواست. پس باید با دقت انتخاب و نوشته شود.

بهبود سئوی محتوای سایت با متاتگ توضیحات

زمانی که یک صفحه را در نتایج گوگل مشاهده می کنید ، پس از عنوان صفحه ، دومین عاملی که نظر شما را به خود جلب می کند ، متاتگ توضیحات است. این بخش ، هم در ارائه چکیده آنچه در صفحه است به موتورهای جستجو و هم ارائه دید کلی به کاربران تاثیر زیادی دارد. استفاده از عبارات توصیفی و کلمات کلیدی در تگ توضیحات ضروری است.  جهت بررسی تمام تگ های ضروری در صفحه و ارتقا سئوی سایت خود می توانید از ابزارهای رایگان بررسی و آنالیز سئو در سایت ( analyser.seobehine.ir ) استفاده نمایید.

استفاده صحیح از تگ هدینگ در سئو محتوا

زمانی که کاربری وارد صفحه ای از سایت شما می شود، پس از عنوان صفحه ، ابتدا به تگ h1 که هدینگ اصلی صفحه است ، دقت می کند. تگ های هدینگ نقش پررنگی در ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو دارند و می توانند محتوای شما را با بازدید بیشتری همراه کنند. درج کلمه کلیدی در هدینگ و کاملا مرتبط با محتوای صفحه را همواره رعایت کنید.

استفاده از تصاویر مرتبط

بهبود قابلیت جستجوی تصاویر در گوگل ، امکان هرچه بیشتر دیده شدن صفحات سایت را فراهم آورده است. یکی از اصول سئو محتوا ، استفاده از تصاویر مرتبط با محتوای صفحه می باشد. حتما قبل از درج تصاویر ، آنها را فشرده سازی و بهینه کنید و استفاده از تگ alt و توضیحات را برای عکس و ویدئوهایی که در محتوا بارگزاری می کنید را فراموش ننمایید.

انتشار مطلب در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یک منبع عالی برای کسب بک لینک های باکیفیت و رایگان جهت به اشتراک گذاری مقالات و نوشته های سایت می باشد. استفاده از شبکه های اجتماعی را نمی توان دقیقا جز اصول سئو محتوا دانست ، اما می توانند ابزاری جهت افزایش ترافیک سایت ، به اشتراک گذاری مطالب جذاب سایت شما توسط سایر کاربران و لینک سازی خارجی باشند. پس از انتشار محتوای جدید معمولا دو تا سه هفته زمان می برد تا به صفحه اول گوگل برسید ( البته به شرط رعایت اصول سئو ) ، در این مدت می توانید از شبکه های اجتماعی مانند لینکدین یا اینستاگرام مخاطبان زیادی را به سایت خود هدایت نمایید.

تاثیر لینک سازی داخلی در سئو محتوا

زمانی که محتوای جدید تولید می کنید ، حتما باید از لینک سازی داخلی برای ارتباط میان صفحات مختلف سایت خود استفاده کنید. دو مزیت اصلی در این تکنیک سئو سایت وجود دارد. اولا اینکه شما با لینک دهی به مطالب مشابه ، مدت زمان بیشتری کاربران را بر روی سایت خود حفظ می کنید ، همچنین تعداد بیشتری از صفحات توسط یک کاربر بررسی می شود. ثانیا ، خزنده های موتور جستجو به راحتی می توانند مسیر خود را در سایت شما پیدا کنند و در هر بار بازدید تعداد بیشتری از مطالب سایت بررسی و ایندکس خواهد شد.

سئو محتوای سایت

اهمیت بروزرسانی مطالب قدیمی در سئو محتوا

یکی دیگر از راهکارهای افزایش بازدید سایت ، بروزرسانی محتوای قدیمی است. مطالبی که منتشر می کنید پس از مدتی و با انتشار محتوای جدید توسط وب سایت های دیگر ، جایگاه خود را از دست می دهند و نیاز به بهبود و بروزرسانی دارند تا مجددا به جایگاه مطلوب باز گردند. بروزرسانی محتوای قدیمی یکی از تاکتیک های موثر در سئو به شمار می رود و تاثیر زیادی در افزایشش اعتبار سایت در موتورهای جستجو دارد.

حذف صفحات و محتوای بی ارزش

طبق اصول سئو محتوای سایت ، صفحات و مطالب بی ارزش نه تنها تاثیر  مثبتی در رتبه سایت ندارند، بلکه سیگنال های منفی از ضعف محتوای کلی سایت برای گوگل ارسال می کنند. صفحاتی که محتوای کمتر از ۳۰۰ کلمه دارند را یا حذف کنید و یا با صرف وقت مناسب آنها را بهبود دهید. همچنین صفحات و مطالب تکراری را حذف و یا بر روی url اصلی ، ریدایرکت نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت بت اسپات