خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان

ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

بهترین جاروی رباتیک شیائومی ۱۴۰۱ [۷ مدل جاروبرقی رباتیک شیائومی] + قیمت خرید

ب

 

بررسی چند مدل بهترین جاروی رباتیک شیائومی که ارزش خرید بالایی دارند!

وقتی در حال مطالعه این مطلب هستید، قطعا تصمیم به خرید جاروبرقی رباتیک دارید و از میان برندهای مختلف به سراغ جاروبرقی رباتیک شیائومی آمده‌اید، اما خب شیائومی بیش از ۱۰ مدل جاروی رباتیک دارد که انتخاب بهترین جاروی رباتیک شیائومی کمی‌ نیاز به بررسی دارد.

در این مطلب قرار است این کار را به همراه هم انجام دهیم و ضمن ارایه نکات جالب در مورد جاروبرقی رباتیک شیائومی، با چند مدل بهترین جاروی رباتیک شیائومی هم آشنا شویم و مدل‌ها  را باهم مقایسه کنیم.

 

جاروبرقی رباتیک چطور کار می‌کند؟

بد نیست پیش از خرید جاروی رباتیک شیائومی، کمی در مورد عملکرد جاروهای رباتیک بیشتر بدانیم.

کار کردن با این مدل جاروبرقی ها بسیار راحت می‌باشد و فقط کافیست که کاربر برای راه اندازی دکمه‌ی شروع را روشن نماید. پس از روشن کردن دستگاه خواهید دید که برس‌های جانبی تعبیه شده در جاروبرقی همگی چرخ می‌خورند و باعث می‌شوند که ذرات از روی زمین به سمت برس اصلی در قسمت مرکزی هدایت شوند.

در واقع نحوه کار جاروهای رباتیک به این شکل است که با کمک دوربین و سنسورهای هوشمند، با چندبار چرخیدن در محیط خانه، مسیرها، موانع و چیدمان خانه را به خوبی یاد می‌گیرند.

مشاهده عملکرد جاروی رباتیک شیائومی مدل Mop Essential

 

به جز برخی مدل‌های ابتدایی جاروبرقی رباتیک، مابقی به شبکه وای فای متصل می‌شوند و به این شکل از طریق برنامه مختص جاروبرقی که روی گوشی شما نصب می‌شود، جاروبرقی قابل کنترل و برنامه ریزی خواهد بود.

مثلا می‌توانید دسترسی به برخی نقاط خانه را برای جاروبرقی مسدود کنید، چرا که جاروبرقی به طور اتوماتیک در تمام سطح خانه حرکت خواهد کرد، یا مثلا می‌توانید به جاروبرقی برنامه دهید که در زمان‌های مشخصی که در خانه حضور ندارید، کار نظافت را انجام دهد.

از دیگر قابلیت‌های جالب جاروبرقی‌های رباتیک اتصال اتوماتیک به داکت شارژ است، جاروبرقی وقتی احساس کند که شارژش در حال تمام شدن است، به طور اتوماتیک به سمت داکت شارژ باز می‌گردد تا به اندازه کافی شارژ شود.

قابلیت‌های خیلی زیادی دیگری در این جاروبرقی‌ها وجود دارد که اگر قصد مطالعه بیشتر در خصوص جاروبرقی‌ رباتیک را دارید بد نیست به مطلب بهترین جاروبرقی رباتیک نگاهی داشته باشید، چرا که این مطلب صرفا در خصوص بهترین جاروبرقی رباتیک شیائومی است.

 

جاروی رباتیک برای چه محیطی مناسب است؟

جاروبرقی رباتیک مزیت‌های زیادی دارد، اما معایبی هم دارد که باعث می‌شود برای هر محیطی مناسب نباشد، مثلا اگر محیط شما سطح صافی ندارد، لوازم مختلفی مانند میز و صندلی و.. با ارتفاع‌های در آن قرار دارد، در این شرایط جاروی رباتیک خیلی نمی‌تواند انجام دهد چرا که عملا به خیلی از نقاط دسترسی ندارد.

اما اگر سطح خانه شما از موکت یا سرامیک یا پارکت پوشیده شده است و کاملا صاف است و پیش از تمیزکاری می‌توانید لوازم مزاحم و آشغال‌های بزرگ را جمع آوری کنید، در این شرایط استفاده از جاروبرقی رباتیک منطقی است.

همانطور که گفته شد این مطلب صرفا در مورد انتخاب بهترین جاروی رباتیک شیائومی است، پس اگر کمی در مورد خرید جاروی رباتیک مردد هستید یا مایلید اطلاعات بیشتری به دست آورید، توصیه ما این است که به مطلب راهنمای خرید جاروبرقی رباتیک که در آن اطلاعات خوبی در خصوص خرید جاروبرقی رباتیک ارایه شده است را مطالعه کنید.

جاروی رباتیک شیائومیآیا جاروهای رباتیک شیائومی واقعا خوب هستند؟

برندهای مختلفی به تولید جاروبرقی رباتیک مشغول هستند، برندهایی مانند برند دریم، برند ویومی، برند اکووکس، برند لایدستو و برند مایدیا که همگی محصولات خوبی را روانه بازار کرده‌اند، در این میان برند خوشنام شیائومی هم به تولید جاروبرقی رباتیک پرداخته است که با استقبال نسبتا خوبی هم مواجه شده است.

لذا در خصوص اینکه آیا جاروبرقی‌های رباتیک شیائومی خوبی هستند یا نه، باید گفت بله خوب هستند و ارزش خرید هم دارند، اما هرگز نمی‌توان گفت که بهترین جاروبرقی رباتیک بازار برای برند شیائومی است، اما می‌توان گفت که جاروهای رباتیک شیائومی از نمونه‌های خوب و پرفروش بازار هستند، به طور مثال بیشتر جاروهای رباتیک شیائومی در سایت دیجی کالا، امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده اند.

 

جاروهای رباتیک شیائومی چه قابلیت‌هایی دارند؟

جاروهای رباتیک شیائومی در مدل‌های مختلفی عرضه شده‌اند و همگی باهم یکسان نیستند، به همین دلیل قابلیت‌های متفاوتی هم دارند، اما خب برخی قابلیت‌های بین اغلب مدل‌های این شرکت مشترک است.

مثلا اغلب آنها از پردازنده‌های چند هسته‌ای استفاده می‌کنند و سیستم عامل خوبی دارند، اغلب محفظه آب و گردوخاک دارند و توانایی جارو و شستشو را بعضا به صورت همزمان دارند.

اغلب چرخ‌هایی دارند که قابلیت عبور از موانع دو سانتی را برای جاروبرقی فراهم کرده است، همچنین فیلترهایی دارند که به خوبی گرد و خاک را به خود جذب می‌کند تا کمترین آلودگی در خانه ایجاد شود.

و در نهایت همگی اپلیکیشن مخصوص به خود را دارند که با نصب آن روی گوشی و اتصال جاروبرقی به وای فای، امکان کنترل و برنامه دهی به جاروبرقی فراهم می‌شود، به طور کلی می‌توان گفت که جاروهای رباتیک شیائومی از نظر امکانات در سطح قابل قبولی قرار دارند که در ادامه به طور دقیق‌تر چند مدل از بهترین جاروی رباتیک شیائومی معرفی می‌شوند.

 

بهترین جاروی رباتیک شیائومی کدام است؟

بسیار عالی، بهتر است مقدمه و اطلاعات کلی در خصوص جاروی رباتیک را تمام کنیم و به سراغ بررسی چند مدل جاروی رباتیک شیائومی برویم که امتیاز خوبی از خریداران کسب کرده‌اند و فروش خوبی را هم تجربه کرده‌اند.

https://kharidyaar.ir/12276/best-xiaomi-robot-vacuum/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت بت اسپات