خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان

ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

ظرف رب گوجه آنتی باکتریال (جا رُبی) فروشگاه اینترنتی لردیا

ب

نگهداری طولانی و سالم رب

با وجود این ظرف نگهداری رب گوجه جدید آنتی باکتریال، دیگر از شر کپک زدن و فاسد شدن رب گوجه، قوطی های فلزی بدشکل و سیاه شدن رب گوجه رها شده و علاوه بر کارایی ، زیبایی را به آشپزخانه خود خواهید برد.پایه قرار داده شده در قسمت زیرین ظرف به منظور قرار گیری راحت تر و همچنین عدم تماس قسمت خروجی ظرف با سطح آلوده کابینت ها می باشد. همچنین پیچی شدن درپوش خروجی امکان نفوذ هرگونه هوا به درون ظرف را غیر ممکن کرده است و به هیچ عنوان حتی رب گوجه موجود در نزدیک خروجی سیاه نخواهد شد.

در طراحی جدید و زیبای این محصول شما می توانید خیلی راحت با کوچکترین فشار انگشت به میزان دلخواه رب را از ظرف خارج کنید. از ویژگی جدید محصول ظرف رب آنتی باکتریال تغییر پمپ بادی به مکانیکی و پیچی شدن درپوش انتهایی ظرف می باشد. بدنه این ظرف از مقاومت بالایی برخوردار بوده و از جنس پلی کربنات نشکن طراحی شده است که در مورد شیشه هواپیماها نیز از همین مواد استفاده می شود. بنابراین بدنه آن کاملاً در برابر ضربه و شکستگی بسیار مقاوم است البته بدین معنی نیست که با ضربات شدید نیز ظرف سالم بماند بلکه به معنی مقاومت بسیار بالای بدنه آن در برابر ضربات احتمالی ناخواسته است.

 

ویژگی ها:  ماندگاری طولانی –  کاربرد سریع و آسان –  استفاده از رب بدون نیاز به قاشق –  ساخته شده از بهترین مواد اولیه –  جلوگیری از کپک زدگی ، سیاه و خشک شدگی رب –  ماندگاری ۱ ماهه رب –  ابعاد ۱۸*۱۰*۱۰ cm

جهت ثبت سفارش ظرف نگهداری رب ( جا ربی ) به فروشگاه اینترنتی لردیا به آدرس https://Lordia.org مراجعه کنید

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت بت اسپات