خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان

ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

معرفی برترین ایرلاین های اروپایی در سال ۲۰۱۹

ب

وبسایت حمل و نقل هوایی skytrax رده بندی بهترین ایرلاین های جهان در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد. مانند چند سال اخیر، خطوط هوایی آسیایی و خاورمیانه‌ای مانند خطوط هوایی سنگاپور، امارات و کاتای پاسفیک رده های بالای این رتبه بندی را کسب کردند، اما خطوط هوایی اروپایی نیز عملکرد خوبی داشتند.

در سال ۲۰۱۸  پنج خط هوایی اروپایی در بین بیست خطوط هوایی برتر جهان قرار گرفتند. در حقیقت آخرین باری که خط هوایی غیرآسیایی رتبه یک رده بندی سالیانه خطوط هوایی جهان را کسب کرد، بریتیش ایر وی در سال ۲۰۰۶ بود

این مقا له به معرفی برترین ایرلاین های اروپایی خواهیم پرداخت که در تور اروپا سفر آرامش بخشی را برای شما رقم خواهند زد :

برترین خطوط هوایی اروپایی

  1. لوفتهانزا (Lufthansa)

رتبه جهانی: ۷

بزرگترین خط هوایی اروپایی در چند سال اخیر، جز ده شرکت برتر هوایی جهان قرار گرفت. این شرکت را لیل بابت خدمات استثنایی و محصولات با کیفیتش ستوده اند.

خدمات مسافت های طولانی لوفتهانزا خوب است، اما برای نتیجه بهتر، باید ناوگان سوپرجامبوها جدید A380 و جامبوجت های بین المللی ۷۴۸-۸ مورد توجه قرار بگیرند.

علاوه بر جزیی از ۱۰ خط هوایی برتر جهان، خط هوای ملی آلمان جایزه بهترین کلاس بیزینس اروپایی (Best Business Class in Europe) و بهترین ناوگان در آلمان (Best Cabin Crew in Germany) را ربود.

بلیط اروپا - عرشیان سیر

  1. خط هوایی بین المللی سوئیس (Swiss International Air Line)

رتبه جهانی ۱۲

خط هوایی بین المللی سوئیس در سال ۲۰۰۲ از بقایای خط هوایی منحل شده Swiddar به وجود آمد و الان عضوی از خانواده شرکت های لوفتهانزا می باشد. در سال ۲۰۱۶ شرکت مستفر در بازل به عنوان نخستین شرکت در عملیاتی کردن نسل جدید هواپیمایی Bombardier C-series شناخته شد.

هرچند برخی مسافرین صندلی های اکونومیک را فاقد راحتی یافتند، بیشتر مسافرین خدمه کابین را بخاطر خدمات دوستانه و شرکت هواپیمایی را بخاطر نوشیدنی های بزرگسال رایگان تحسین کردند.

به علاوه شکلات رایگان سوئیسی همیشه مورد علاقه مسافرین است.

در تور سوئیس می توانید از تجربه سفر با این ایرلاین برتر اروپا لذت ببرید.

بلیط اروپا - عرشیان سیر

  1. خطوط هوایی اتریش (Austrian Airlines)

رتبه جهانی ۱۶

در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ شرکت هوایی متعلق به لوفتهانزا جایزه بهترین خدمات کارکنان در اروپا را بدست آورد. این شرکت که حامل پرچم اتریش است، اخیرا ناوگان بوئینگ مسافت طولانی ۷۶۷-۳۰۰ER و جت های پروازی ۷۷۷-۲۰۰ که بازسازی شده اند، را از پایگاه خود از وین اتریش به پرواز در آورده است.

مسافرین کلاس اکونومی نمره بالای Star Alliance برای خدمات کارآمد و موثر به این شرکت داده اند. همچنین غذای عالی و گزینه های سرگرمی این شرکت نیز، نمره بالایی از مسافرین دریافت کرده است.

  1. ترکیش ایرلان (Turkish Airlines)

رتبه جهانی ۱۸

ترکیش ایرلاین حامل پرچم ترکیه، دفتر اصلی آن در فرودگاه آتانورک استانبول واقع است. این شرکت که دارای پرواز به بیش از صد کشور و بیش از دویست شهر در سراسر جهان است، امیدوار است که جایگاه اصلی خودش را به مرکز ترانزیت جهانی تبدیل کند.

اگرچه ناآرامی های سیاسی و نگرانی های امنیتی زندگی را بر ترکیش ایرلاین سخت کرد، خدمات با کیفیت و عرضه محصولات این شرکت بدون تغییر ماند.

ترکیش ایرلاین جایزه Skytrax ربهترین خطوط هوایی اروپا را شش سال پیاپی قبل از اینکه آن را امسال به لوفتهانزا واگذار کرد، برده بود.

بلیط اروپا - عرشیان سیر

  1. خطوط هوایی KLM Royal Dutch

رتبه جهانی ۱۹

این شرکت قدیمی ترین شرکت هایی جهان است که هنوز به فعالیت خود ادامه میدهد. این شرکت که در فرودگاه سیپول آمستردام (Amsterdam’s Schipol Airport) مسقر است، بخاطر رنگ روشن آبی و رنگ روشن مجسمه های بطری های خانه هنلدی خود معروف است.

این شرکت همچنین جایزه بهترین برای صندلی کلاس بیزنس اروپا را  (Bset Business Class) را به خانه برد.

بلیط اروپا - عرشیان سیر

  1. آئروفلوت (Aeroflot)

رتبه جهانی ۲۳

تصور غرب از آئروفلوت شاید تصویری از خلبانان خاکستری رنگ باشد که هواپیماهای قدیمی شوروی سابق را در طول زمستان جابجا میکنند. اما در حقیقت، واقعیت با تصور ما فرق دارد. امروزه، آئروفلوت ناوگانی از ایرباس ها و بوئنیگ های جدید را به پرواز در می‌آورد.

در سال ۲۰۱۸ آئروفلوت جایزه بهترین خطوط هوایی شرق اروپا و جایزه بهترین پذیرایی از کلاس اکونومیک جهان را به خود اختصاص داد.

بلیط اروپا - عرشیان سیر

  1. ایر فرانس (Air France)

رتبه جهانی ۲۵

اگرچه تجدید حیات ایر فرانس امسال دچار عقبگرد شد، خدمات و کیفیت ایرلاین همچنان بالا مانده است. طی چندین سال گذشته شرکت حمل و نقل از مشکلات کار و مالی رنج میبرد. این امر مانع این نشد که شرکت ایرفرانس مجموعه ای چشمگیر از محصولات جدید را ارائه ندهد.

این محصولات جدید شامل سوئیت های چشمگیر پرواز فرست کلاس می باشد.

در سال ۲۰۱۸ ایر فرانس جایزه Skytrax برای بهترین پذیرایی فرست کلاس و بهترین فرست کلاس اروپا را بدست آورد.

بلیط اروپا - عرشیان سیر

  1. فن ایر (Finnair)

رتبه جهانی ۲۷

خطوط هوایی ملی فنلاند امسال با دو پله سقوط در جایگاه ۲۷ ام برترین خطوط هوایd جهان ایستاد. خوشبختانه، شرکت مستقر در هلسنکیف یکبار دیگر جایزه بهترین خطوط هوایی شمال اروپا را بدست آورد. فن ایر یک خط هوای اصلی از ناوگان تمام ایرباس را راه اندازی کرده است، در حالی که عملیات اصلی فن ایر شامل هواپیماهای Bombardier و Embraer است.

  1. ویرجین آتلانتیک (Virgin Atlantic)

رتبه جهانی ۲۹

ویرجین آتلانتیک جواهرات تاج هولدنیگ هوایی سر ریچارد برانسون تلقی میشود. هر چند، با داشتن ۴۹ درصد از خطوط هوایی، دلتا بزرگترین سهامدار تنها ویرجین آتلانتیک به شمار میرود. گروه ویرجین، تنها بیست درصد از سهام خطوط هوایی را حفظ کرد. اما خدمات، محصولات و محیط ویر[ین آتلانیتک تماما متعلق به برانسون است. از از نورپردازی ;sdv تا یونیفرم های شیک خدمه تماما به رنگ بنفش می باشد.

 

  1. بریتیش ایر وی (British Airway)

رتبه جهانی ۳۱

بریتیش ایروی بزرگترین خطوط هوایی از نظر ابعاد ناوگان در پادشاهی متحده محسوب میشود. این شرکت در سال ۱۹۴۷ در پی ادغام دو شرکت British European Airway (BEA) و British Overseas Airway Corporation (BOAC) بوجود آمد. این روزها بریتیش ایر وی محور گروه های خطوط هوایی شامل Iberia، Vueling و Aer Lingus است. در سال ۲۰۰۶ بریتیش ایر وی آخرین خطوط هوایی غیر آسیایی بود که برنده جایزه بهترین حطوط هوایی جهان شد.

در سال ۲۰۱۸ این شرکت هوایی جایزه بهترین خدمه در انگلستان را به خود اختصاص داد.

سخن پایانی

برای داشتن سفری خوش در کلاس های بیزینس و اکونومی، شرکت های هواپیمایی گزینه های بهتری محسوب می شوند.

شما می توانید برای رزرو بلیط های اروپا با آژانس مسافرتی عرشیان سیر تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت بت اسپات