خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان

ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

نصب دوربین مداربسته

ب

نصب دوربین مداربسته  آریا 

مجموعه دوربین مدار بسته آریا در سال ۱۳۸۴ به منظور فعالیت در خدمات پس از فروش در پاساژ امجد راه اندازی گردید و ضمن ارائه خدمات و گارانتی نصب دوربین مدار بسته برای بسیاری از برندهای مطرح طلایه دار تعمیرات دوربین مداربسته در ایران می باشد، متخصصان این مجموعه با دارا بودن دانش آکادمیکی و همچنین تجهیزات مدرن و ارتباط با تولیدکنندگان اصلی در سایر نقاط جهان،فروش دوربین مداربسته تمامی دستگاهی سیستمهای حفاظتی و نظارتی را تعمیر و بروز رسانی میکنند، در راستای تکمیل رسالت کاری در حوزه فروش دوربین مداربسته، این مجموعه نسبت به احداث کارخانه تولید دوربین مدار بسته در ایران نموده و با استفاده از دانش ایرانی و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید دوربین مدار بسته با کیفیتی بالا و مطابق با استانداردهای IEC و GOST نموده و تمام خواسته های مشتری را پوشش میدهد و هر مشتری میتواند باتوجه به نیاز خود دوربین  مدار بسته مورد نظر را Modified کند و بهترین نصب دوربین مداربسته را داشته باشید .

نصب دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته مختلفی در کشور ما ایران وجود دارد که میتوانید استفاده مختلفی از آنها داشته باشید و در مکان های مختلفی آنها را نصب نمایید، هر نوع از این دوربین ها قابلیت های خاص خود را دارد برای مثال بعضی از آنها خیلی مخفی هستند و بعضی ها با کیفیت دوربین زیاد و یا مقاومت بیشتر در حال عرضه هستند. برای مثال میتوان دوربین های مدار بسته لامپی را توضیح داد که بجای لامپ های منزل شما قرار میگیرند و این نوع دوربین های مدار بسته بیشتر برای منازل استفاده میشود که افراد خانواده بتوانند منزل را در نبودشان و یا در مسافرت ها با یک رایانه و یا یک تلفن همراه کنترل کنند، کیفیت این دوربین ها دو مگاپیکسل است که حتی میتوانید آنها را به شبکه WIFI هم متصل نمایید.

شعار فروشگاه دوربین مداربسته آریا

فروش آغاز تعهد است

نوع دیگری از دوربین های مدار بسته، دوربین مدار بسته مخفی که معروف به دوربین مخفی است و برای فیلم برداری های نامحسوس استفاده میشود، و یا دوربین مدار بسته داهوا، دوربین مدار بسته بیسیم یا وایرلس، دوربین مدار بسته AHD که این دوربین های مدار بسته معرفی شده از بهترین نوع از دوربین های مدار بسته هستند و شما میتوانید با قیمت ارزان آنها را تهیه و نصب کنید.
قیمت دوربین های مدار بسته خیلی زیاد نیستند و با هزینه کردن برای هر دوربین مداربسته مکان مورد نظر خود را ایمن میکنید پس نصب دوربین مداربسته برای شما بسیار حائز اهمیت است، البته قیمت همه دوربین های مدار بسته یکسان نیستند برای مثال، قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با قیمت دوربین مدار بستهahd تفاوت دارد و میتوانید آنها را به سادگی از بین بهترین مارک دوربین مدار بسته تهیه و نصب کنید.
دوربین های مدار بسته انواع بزرگ و کوچکی دارند که کوچکترین دوربین مدار بسته جهان که Pinhol نام دارد، این دوربین حدودا ۳ سانتی متر است و دارای لنز برای تصویر برداری برای انتقال تصویر و یک میکروفن هم برای ضبط صدا دارد، که میتوانید با استفاده از این دوربین مداربسته به صورت کاملا نامحسوس از مکان های مختلف تصویر برداری کنید.

شرکت حفاظتی آریا با فعالیت در زمینه واردات، تولید ، فروش مستقیم و نصب دوربین مدار بسته و خدمات پس از فروش تا به امروز توانسته با کسب تجربه بیش از صد ها پروژه نظارت تصویری ، نیروهای متخصصی را تربیت کند که تنها با اجرای پروژه ها رضایت کامل را از مشتریان خود داشته باشیم و تا همیشه در کنار آنان قرار بگیریم. این مجموعه با نصب انواع دوربین مدار بسته دیجیتال و آنالوگ HD و دیگر مدل های آن همیشه این امید را در مشتریان خود قرار می دهد که کاری بسیار شیک ، حرفه ای و تخصصی را برای آنان به ارمغان آورد. با نصب دوربین مدار بسته از طرف ما می توانید انتقال تصویر رایگان و ۱۸ ماه گارانتی تعویض محصولات Infinity  با ضمانت و گارانتی ۱۸ ماه آریا را داشته باشید.

اگر نیاز به نصاب دوربین مداربسته را دارید از ما کمک بگیرید ، زیرا :

ایاب و ذهاب رایگان در تهران بابت مشاوره حضوری و نصب دوربین مدار بسته دریافت نمیشود

نمایش نمونه تصویر محل شما قبل از نصب دوربین مدار بسته و بررسی قیمت به صورت آنلاین قابل مشاهده است

انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل صورت می پذیرد

قیمت های وارداتی و بدون واسطه

۱۸ ماه گارانتی تعویض طلایی آریا

نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته با بهترین کیفیت نصب و متخصصین حرفه ای

خدمات پس از فروش مادام العمر

فروشگاه دوربین مداربسته آریا دارای یک مرکز گارانتی و تعمیرگاه دوربین مداربسته است تا برای شما که ما نصب دوربین مداربسته را انجام میدهیم این پشتوانه را نیز داشته باشید که ما حتما خدمات پس از فروش برای شما نیز انجام میدهیم و پشتوانه قوی برای شما در زمینه دوربین مداربسته هستیم

نصب دوربین مداربسته

تماس با ما:

در صورتی که برای نصب دوربین مداربسته نیاز به متخصص در این زمینه دارید میتوانید با ما در تماس باشید تا بهترین نتیجه را کمترین قیمت بگیرید.

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت بت اسپات