خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان

ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

خرید چربی سوز ایران فیت شاپ

ب

خرید چربی سوز و خرید مکمل بدنسازی

چربی سوزها در واقع ترکیباتی هستند که به فرایند چربی سوزی از طریق افزایش متابولیسم بدن در هنگام انجام تمرینات ورزشی کمک می کنند. چربی سوزها انواع مختلفی دارند که تاثیرات متفاوتی بر روی بدن می گذارند و برخی از آنها (همانند کارنتین ها) از ترکیبات گیاهی برای انجام فرایند چربی سوزی در خود استفاده می کنند. اما تقریبا می توان گفت تمامی چربی سوزها در ترکیبات خود از کافئین و عصاره چای سبز بهره می برند.
تحقیقات نشان می دهد که کافئین و کارنتین در بدن به صورتی عمل می کند که هم در حالت استراحت و هم هنگام تمرین تاثیرات چربی سوزی در بدن دارد. چربی سوزها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در حالت کلی شامل : فت برنر ها (چربی سوزها)، سی ال ای (CLA) و کارنتین ها می باشند که کارایی مختلفی را در فرایند چربی سوزی دارند.
تاثیر کارنتین در بدن به این صورت است که با مصرف چربی های بدن، انرژی لازم برای بدن را آزاد می کند، بنابراین هم عمل چربی سوزی را انجام می دهد و هم باعث تامین انرژی بدن، افزایش استقامت و ریکاوری عضلات نیز خواهد شد.
یکی دیگر از محبوب ترین چربی سوزها، سی ال ای (CLA) می باشد که با توجه به اینکه تقریبا هیچ ضرری برای بدن ندارند، خرید چربی سوز سی ال ای برای تمامی ورزشکاران جهت کاهش وزن در اولویت می باشد.
مصرف همزمان دو آمینو اسید یعنی گلوتامین و آرژنین نیز می تواند اثر چربی سوزی بر بدن ورزشکاران داشته باشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که جهت افزایش تاثیر چربی سوزها در بدن و تسریع فرایند چربی سوزی بهتر است چندین مکمل موثر را در یک دوره به طور همزمان مصرف کرد.
از سایر چربی سوزها می توان به عصاره چای سبز و روغن ماهی اشاره کرد که با توجه به طبیعی بودنشان در هنگام خرید چربی سوزها همیشه مورد توجه ورزشکاران هستند.

ال کارنیتین چیست ؟

ال کارنیتین ها اسیدهای آمینه ای هستند که تقریبا در تمامی سلول های بدن وجود دارند. ال کارنیتین ها بیشتر در عضلات (و همچنین پوست و مو) تجمع دارند و نقش اصلی آنها تولید انرژی است. اما نکته مهم این است که این انرژی را چگونه تامین می کنند؟ ال کارنیتین ها این انرژی را با سوزاندن چربی ها و اسیدهای چرب تامین می کنند. به همین دلیل است که همیشه برای فرایند چربی سوزی در رژیم های کاهش وزن مورد توجه هستند و اصلا به عنوان یک مکمل چربی سوز شناخته می شوند. معمولا برای آب کردن چربی های دور شکم و پهلو، استفاده از مکمل ال کارنیتین به ورزشکاران و کسانی که قصد کاهش وزن را دارند توصیه می گردد.

اما واقعا تنها کارکرد ال کارنیتین ها کمک به فرایند چربی سوزی است؟ خیر! ال کارنیتین ها ترکیباتی هستند که برای سلامتی بدن و بهبود عملکرد ورزشی از طرق مختلف مفید می باشند. آنها ترکیبات سمی را از داخل سلول های عضلانی به بیرون از آن انتقال می دهند و از تجمع آنها در سلول جلوگیری می کنند. ال کارنیتین ها باعث افزایش سوختن اسید های آمینه لیوسین و والین (از اجزای آمینو اسیدهای شاخه ای) می گردد، این دو امینو اسید نقش ویژه ای را در تامین انرژی بدن حین انجام تمرینات سخت دارند. با افزایش تولید انرژی که ال کارنیتین ها موجب می شوند، استقامت بدن ورزشکاران نیز افزایش پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت بت اسپات