خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان

ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

روشهای جوان سازی واژن

ب

عمل تنگی واژن
روشهای جوان سازی واژن از نظر انواع درمانی که ارائه می شود ، تعداد بیمارانی که تحت آن تحت آزمایش قرار گرفته اند ، مطالعات بالینی و مشاجره پیرامون آنها محبوبیت بیشتری پیدا می کند. هر دو راه حل غیر تهاجمی و تهاجمی توسط شرکت های داروسازی و فناوری در حال توسعه هستند. دستگاه های پرتونگاری و لیزر در حال پیشروی از فضای دستگاه مبتنی بر انرژی هستند و از پرکننده ها و پلاسمای غنی از پلاکت برای حل بسیاری از نگرانی های مربوط به سلامت واژن استفاده می شود. در این بررسی ، مروری بر زمینه رو به رشد جوان سازی واژن و همچنین دیدگاه شخصی و نویسندگان در مورد این فضای بالینی ارائه شده است.

قابل اعتماد و متخصص:
مقدمه
جوان سازی جراحی واژن به روشهایی گفته می شود که در درجه اول باعث کاهش عرض واژن به دلایل عملکرد و بهزیستی می شوند (باربارا و همکاران ، ۲۰۱۷). این مفهوم بیش از هزار سال قدمت دارد و اولین بار در سال ۱۰۵۰ میلادی توسط تروتولا در معالجه برای زنان توصیف شده است ، که در آن او بعد از زایمان ، لک های واژن را بخیه می داد. از آن زمان ، با افزایش نوآوری در فن آوری ، درمان های جراحی و غیر جراحی توسعه یافته است.

قابل اعتماد و متخصص:
آگاهی جهانی و تغییر روند
امروزه با افزایش امید به زندگی و زنان بیشتر زندگی می کنند ،> 20 میلیون زن تحت تأثیر پرولاپس رحم ، جراحات زایمان و بی اختیاری قرار دارند. علل شرایطی مانند سندرم آرامش واژن یا سستی ولووژینال شامل زایمان واژن ، پیری طبیعی و آتروفی است. گذشته از عواقب عملکردی ، این شرایط بر جنسیت و احساس بهزیستی زنان نیز تأثیر دارد. تا همین اواخر ، بحث در مورد این مباحث ، حتی با ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی زنان ، یک موضوع تابو بود. این واقعیت با نظرسنجی انجام شده توسط انجمن بین المللی ارولوژیکولوژی در سال ۲۰۱۲ نشان داده شده است که نشان می دهد ۸۴٪ پزشکان معتقد بودند که سستی واژن گزارش نشده است ، و ۹۵٪ معتقدند که سستی بر عملکرد جنسی تأثیر می گذارد (پاولز و همکاران ، ۲۰۱۲).

علاوه بر این ، ۴۰٪ از خانمها از اختلال عملکرد جنسی خانمها پریشانی روانشناختی دارند ، اما تنها ۱۴٪ از پزشکان در مورد رابطه جنسی در طول زندگی خود مشورت می کنند (کالج آمریکایی زنان و زایمان ، زنان و زایمان ، کمیته تمرین بولتنها-زنان و زایمان ، ۲۰۱۱). امروزه از طریق برنامه های آگاهی بخشی عمومی ، آموزش پزشک و منابع رسانه ای ، موانع ارتباط با موضوعات مربوط به اختلال عملکرد جنسی و بی اختیاری جنسی زنان شکسته شده است. اطلاعات در مورد این شرایط و گزینه های درمانی به آسانی در دسترس است ، و در نتیجه ، تقاضا برای چنین مداخلات در حال رشد است.

گذشته از عمل جراحی ، ظهور روش های غیر جراحی و منابع انرژی برای این نشانه ها ، پاسخ فوق العاده ای و پذیرش بیمار را دریافت می کند (Karcher and Sadick، ۲۰۱۶). انجمن جراحان پلاستیک در آمریكا از افزایش ۳۰ درصدی میزان روشهای جوانسازی واژن بین سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ خبر داد (Lowenstein و همكاران ، ۲۰۱۴) ، و یك مطالعه هندی نیز روند رو به رشد تقاضای روشهای واژن زیبایی را از ۳٫۹٪ در سال نشان داد. ۲۰۱۲ تا ۲۸٫۹۷٪ در سال ۲۰۱۵ (Desai and Dixit، ۲۰۱۸).

قابل اعتماد و متخصص:
وضوح
جراحی زیبایی واژن دستگاه تناسلی زنان (FCGS) به زیر مجموعه ای از درمان ها اشاره دارد که به ظاهر واژن می پردازد ، و اصطلاح جوان سازی واژن به یک اصطلاح چتر تبدیل شده است که شامل روش هایی است که باعث تقویت زیبایی واژن ، تمایلات جنسی و عملکرد می شود. روشهای متداول شامل جراحی (به عنوان مثال ، سفت شدن واژن ، جراحی مینرالپلاستی ، لپیا ماژورپلاستی ، کاهش هود کلیتوری ، عدم قطعیت کلیتال ، لیپوفیلینگ و بازسازی پرده بکارت) یا غیر جراحی (به عنوان مثال ، درمان های مبتنی بر انرژی ، پلاسمای غنی از پلاکت [PRP] و پرکننده ها) مداخلات (باربارا و همکاران ، ۲۰۱۷).

قابل اعتماد و متخصص:
تفسیر نتایج
نتایج کلینیکی این روشها از نظر ایمنی و کارآیی در چندین مطالعه همکار بررسی شده است. اگرچه ، اندازه گیری ها و مقیاس های معتبر و عینی هنوز فاقد هستند ، شاخص هایی که معمولاً از آنها استفاده می شود شامل شاخص عملکرد جنسی زن (FSFI ؛ روزن و همکاران ، ۲۰۰۰) ، مقیاس سستی واژن Millheiser واکسینال (Millheiser و همکاران ، ۲۰۱۰) ، مقیاس رضایت جنسی Millheiser ( دیویس و همکاران ، ۲۰۰۶) ، مقیاس آنالوگ بصری (لوکاز و همکاران ، ۲۰۰۴) ، مشاوره بین المللی در مورد پرسشنامه بی اختیاری (اوری و همکاران ، ۲۰۰۴) ، نمرات رضایت (مقیاس لیکرت ؛ سالیوان و آرتینو ، ۲۰۱۳) و واژینال سلامت فهرست (باخمان ، ۱۹۹۵).

قابل اعتماد و متخصص:
واژینوپلاستی جراحی
واژینوپلاستی جراحی شامل سفت شدن واژن جراحی و اصلاح آسیب یا ناهنجاری واژن است. این عمل ممکن است تحت بیهوشی موضعی یا منطقه ای در یک مرکز جراحی مستقر در مطب انجام شود و شامل سفت شدن کامل واژن (یعنی نه فقط داخل روده) باشد که به موجب آن دیسکسیون تمام راه های تا لواشور و بعداً به سمت ستون فقرات ایسکال برای سفت شدن تمام طول ، عمق ۷ تا ۸ سانتی متر توصیه می شود. تغییر اندازه مهبل (واژن) به ابعاد دقیق مورد نظر بیمار تغییر می یابد. این روش معمولاً شامل پرینوپلاستی نیز می باشد زیرا این امر نیاز به بازسازی و تقویت پرینه دارد. پیچیدگی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت بت اسپات