خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان

ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

طراحی وب سایت گروه وب مستر سئو

ب

طراحی سایت
ما شاهد پیشرفتهای زیادی در دنیای فناوری بوده ایم. همه آنها به ما کمک می کنند تا با عزیزان و مشتریان خود در ارتباط باشیم.

وب همچنین بخشی از فناوریهای پر اهمیت بوده است. امروز می توانیم با مراجعه به صدها هزار وب سایت ، خود را از در خانه سرگرم کنیم.

از دید صاحب مشاغل ، طراحی وب واقعاً مهم است. اگر می خواهید طراحی وب سایت خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهید ، پیشنهاد می کنیم در مورد آخرین روندها مطالعه کنید. بگذارید چند مورد از آنها را بدانیم.

۱٫ طراحی تخت یا flate

طراحی مسطح یک رویکرد ساده است که شامل فضای تمیز ، تصاویر دو بعدی و رنگ های روشن است. این دقیقاً مانند سایر روندها آغاز شد اما با گذشت زمان محبوبیت پیدا کرد.

محبوبیت این طرح به دلیل نیاز به بارگیری سریع صفحات وب است. از آنجایی که تصاویر ساده هستند ، سایت بارگیری نمی کند. از نظر UX ، این سبک در بین طراحان وب کاملاً محبوب است.

۲٫ GIF های متحرک

امروزه ، بازدید کنندگان نمی خواهند به دنبال جستجوی اطلاعات در اینترنت باشند ، به این معنی است که وب سایت ها وقت زیادی برای جلب توجه و ارائه مطالب مورد نیاز ندارند.

اکنون ، این جایی است که نیاز به GIF بوجود می آید. با استفاده از GIF ها ، انتقال ایده ها و پیام ها در مدت زمان کمی آسان می شود. آنها همزمان جذاب و سرگرم کننده هستند. زیبایی GIF این است که تقریباً با تمام دستگاه های تلفن همراه و مرورگرهای وب سازگار هستند. بنابراین ، هر کس می تواند از آنها بهره ببرد مادامی که به اینترنت وصل شود.

۳٫ یادگیری ماشین و رباتها

این روزها ، همه ما وقتی به دنبال پاسخ به سؤالات خود در اینترنت هستیم با ربات های رایانه چت می کنیم. با گذشت زمان ، شاهد پیشرفت های خوبی در دنیای هوش مصنوعی ربات ها بودیم.

به عنوان مثال ، Google با تایپ کردن کلمات کلیدی مرتبط ، به شما پیشنهاداتی می دهد. این جملات را به صورت خودکار تکمیل می کند تا بتوانید آنچه را که می خواهید ، برای شما آسان تر کند. بنابراین ، وب سایت ها نیز از این ویژگی باید استفاده کنند.

۴٫ فضای سفید

امروز ما ترجیح می دهیم رویکرد “کمتر بیشتر است” باشد ، بدین معنی که می توانید بسیاری از وب سایت ها را پیدا کنید که دارای طرح ساده و فضای زیادی از فضای سفید هستند. نوعی فضای خالی در صفحات وب است.

این فضا به شما کمک می کند بین بخش های مختلف در وبلاگ یا سایت خود تفاوت ایجاد کنید ، این امر خواندن مطالب و هضم آن را برای بازدید کنندگان آسانتر می کند. بنابراین ، ایده خوبی است که فضای سفید را در سایت خود داشته باشید.

۵٫ Sketch vs Photoshop

با گذشت زمان ، بحث در مورد اینکه آیا باید Sketch یا Photoshop را برای اهداف طراحی انتخاب کنید ، شدید شد. سالهاست که فتوشاپ محبوب ترین گزینه برای حرفه ای ها بوده است. با این حال ، Sketch با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

Sketch یک برنامه نرم افزاری ساده است که به طراحان اجازه می دهد نمونه هایی را برای اهداف ارائه ایجاد کنند. کارشناسان پیش بینی می کنند که این جایگزین در سال های آینده جایگزین فتوشاپ خواهد شد.

بنابراین ، این ۵ روند محبوب در دنیای طراحی وب است. اگر شما یک طراح وب هستید ، ممکن است این روندها را دنبال کنید تا بتوانید طراحی های وب موثر ایجاد کنید.

پشتیبانی سئو سایت   بهینه سازی وب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت بت اسپات